Kes on meie kliendid?
Tegeleme hulgi- ja projektimüügiga, jaemüüki eraklientidele me ei teosta.
Kuidas hakata kliendiks?
Kui tunned huvi meie toodete vastu, saada e-mail aadressile info@satcom.ee või helista. Lepime kokku kas ühekordses müügitehingus või püsivates tarnetingimustes.
Kliendilepingu sõlmimine
Püsiklientidele pakume võimalust kliendilepingu sõlmimiseks, samuti pakume paindlikke krediiditingimusi. Täpsemad tingimused lepime kokku lepingu sõlmimisel, krediidimüügi eelduseks on korrektne maksekäitumine.
Kaupade tellimine
Kaupade tellimiseks on palju erinevaid võimalusi:
-telefoni, e-maili teel
-elektroonse andmevahetuse kaudu. Saame võtta vastu elektroonseid tellimusi ja saata satelehti ja arveid otse teie lao- ja majandustarkvarasse. Kasutame Telema elektroonset arvetevahetust, samuti ka 4doc dokumente.
Kaupade kättetoimetamine
Kaubad saate kätte meie laost Helgi tee 15 tööpäevadel 8.00 kuni 16.30. Püsiklientidele toimetame üldreeglina kaubad tasuta kohale. Kasutame OSC Transpordi kullerteenust. Kaubad väljuvad meie laost kaks korda päevas ja enamasti jõuavad tellitud kaubad juba järgmisel tööpäeval teie juurde. Tallinas jõuavad ennelõunal tehtud tellimused tavaliselt juba sama päeva jooksul teie juurde.
Kaupade kättesaamisel palume kaubad koheselt üle kontrollida ja probleemide esinemisel meid sellest koheselt teavitada.
Garantii ja reklamatsioonid
Kõikidel meie poolt müüdavatel toodetel on garantii vastavalt tootjapoolsetele juhenditele ja seadusandluse nõuetele. Täpsemad tingimused leiate kasutusjuhenditest, pakenditelt või tootjate kodulehtedelt.
NB! Kõik kodulehel olevad failid ja pildid on informatiivse iseloomuga.